CAMPANII Google
CE SUNT CAMPANIILE OPTIMIZATE? Campaniile optimizate vă permit să gestionaţi cu uşurinţă direcţionarea, licitarea şi anunţurile complexe pe diferite platforme, cum ar fi gadgeturile mobile şi computerele, totul din cadrul aceleaşi campanii. Gestionarea contului a fost, de asemenea, consolidată pentru tablete şi desktopuri. În plus, campaniile optimizate vă permit să reduceți numărului total de campanii pe care trebuie să le creați, deoarece nu mai trebuie să creați o campanie separată pentru fiecare tip de dispozitiv sau locație vizată.
Anunțurile de căutare
Anunțurile de căutare sunt anunțuri text care sunt afișate printre rezultatele căutării pe o pagină de rezultate Google.
Anunțurile afișate
Anunțurile afișate sunt de obicei bazate pe imagini și sunt afișate pe paginile web din Rețeaua de display Google.
Anunțurile video
Anunțurile video sunt cuprinse între șase și 15 secunde și apar pe YouTube.
Campaniile optimizate vă pot ajuta să economisiți timp și să îmbunătățiți rezultatele AdWords cu ajutorul unor funcții noi, printre care se numără:
Instrumente de publicitate avansate, pentru o lume cu o varietate de dispozitive: posibilitatea de a gestiona sumele licitate pentru mai multe dispozitive, locaţii şi ore (de ex., creşterea sumei licitate la afişarea anunţului pe dispozitive mobile sau utilizatorilor aflaţi la mai puţin de 1 km de magazin);
Campanii promovare Google
Rapoarte avansate pentru cuantificarea noilor tipuri de conversii: posibilitatea de a urmări noi tipuri de conversii, cum ar fi apelurile, descărcările de conţinut digital şi conversiile de pe mai multe dispozitive.
Anunţuri mai inteligente, optimizate pentru contexte variate de utilizare: posibilitatea de a afişa reclama, sitelinkul, aplicaţia sau extensia potrivită, în funcţie de contextul în care se regăsesc clienţii potenţiali şi gadgeturile pe care le utilizează;