FOTOGRAFIE COMERCIALA

Ne dăm seama că termenul „fotografii de produs bun” este destul de subiectiv si în timp ce există lucruri tehnice de bază pe care le puteți controla (rezoluție, focalizare, expunere etc.), există și partea funcțională a fotografiilor produsuluicare se refera în principal la cum evidențiați calitatea si detaliile produsului comercializat.

Scopul fotografiilor este de a arăta clienților de ce ar trebui sa achizitioneze produsele.

Fotografie simpla si grupata

Fotografiile produsului sunt principalele imagini ale produsului. Acestea arată produsul cat mai aproape de realitate fie singur, fie în grup.
Fotografiile de grup sunt fotografii care arată produsul într-un cadru asemănător vieții sau pentru a demonstra modul în care este utilizat.
Aceste fotografii sunt folosite pentru a arăta produsul în utilizare, asociază produsul cu un stil de viață care este la modă si ofera clientului cele mai multe detalii. Imaginile produsului sunt folosite atat pe site-urile web cat si pe retelele sociale.

Fotografie produs

Icon Image

Refreshsite

Echipa noastra realizeaza fotografie comerciala pentru produse de diferite dimensiuni: de la 5cm la 2m.
Fotografiile realizate sunt editate si redimensionate in functie de utilizare.

O imagine valorează o mie de cuvinte,

iar când vine vorba de o fotografie bună a produsului, nu este nimic mai adevărat. Există atât de multe companii mai mici care apar peste tot și multe dintre ele vând produse similare. Dacă vor să fie cei care să atragă atenția unui potențial client, trebuie să ofere ceva puțin diferit. O fotografie bună a produsului poate însemna diferența dintre acel potențial client care își alege produsul sau unul dintre un concurent. Așadar, nu subestimați cât de puternic poate fi un instrument cu care lucrează un fotograf bun de produs .