Designul modern al site-ului sau continutul acestuia?
La prima vedere tindem ca credem ca designul modern, functionalitatea site-ului este mai importanta pentru client decat continutul deoarece acesta “atrage privirea”.
Acest lucru este total gresit!
Atat designul cat si continutul unui site sunt la fel de importante pentru client. Continutul unic si bine scris ajuta la promovare afacerii tale facand ca oamenii sa inteleaga ce servicii/produse li se ofera. Designul modern va ajuta vizitatorii sa gaseasca in cel mai scurt timp informatiile utile si prezentate astfel incat sa poata sa inteleaga tot ceea ce firma ofera.
Daca de designul modern al site-ului se ocupa firma de design aleasa ( Refreshsite este firma de design care poate realiza site-ul pe care il doriti ) , de continut in cele mai multe cazuri se ocupa beneficiarul deoarece nimeni nu iti cunoaste afacerea la fel de bine ca tine. Indiferent de aptitudinile beneficiarului de a prezenta afacerea intr-o maniera cat mai uzuala (usor de inteles pentru client, nu doar pentru firmele care sunt in domeniu) , beneficiarul tot va trebui sa puna la dispozitie firmei de design cateva idei despre afacerea lui.
Sigur ca este important si designul site-ului, sa fie modern, actualizat, simplu, intuitiv, sa putem naviga usor pe el, dar mai mult ca orice conteaza ce punem pe site. CONTINUTUL. Doar un continut bun (bun=RELEVANT), de calitate, ii va face pe oameni sa inteleaga ce facem, cum ii putem ajuta, cum le putem rezolva problemele astfel incat sa ne contacteze.
Ce este un continut bun pentru site (un continut de calitate)?
- Informatiile trebuie scrise clare si cu cuvinte simple astfel incat oricine sa se poate documenta. Cu toate acestea termenii tehnici nu trebuie sa lipseasca si trebuie evidentiati si explicati. Tot timpul trebuie sa te gandesti ca pe site vor intra si oameni care nu cunosc foarte bine acest domeniu si care au nevoie de informatii clare, precise. Imaginile pot ajuta sa explicarea unor anumite produse de aceea ele nu trebuie sa lipseasca.
- Produsele sau serviciile oferite trebuie sa fie prezentate corect, informatiile oferite sa fie bine structurate si cel mai important sa fie corecte.
- Textul trebuie sa fie scris corect din punct de vedere gramatical. Greselile de ortografie nu sunt permise pe un site profesionist si chiar daca exista o eroare trebuie corectata in cel mai scurt timp.
- Putem vorbi de o informatie de calitate, de un continut al site-ului de calitate, in momentul in care orice persoana poate intelege serviciile oferite de firma, cand prezentarea produselor pune in evidenta avantajele si nevoia pe care o satiface acesta (indiferent daca vorbim de produs propriu zis sau de servicii) . Clientul este interesat sa comande porodusul dorit si nu neaparat sa citeasca pagini intregi despre produs. Specificatiile tehnice sau detalii amanuntite pot aparea dupa scurta descriere a produsului (dupa informatiile de baza) ca un surplus la prezentare.
Pentru a realiza descrierea corecta pune-te in locul clientului sau gandeste-te la tine cum ai fost la inceputul afacerii cand nu cunosteai foarte multe detalii.
Daca nu reusesti foarte bine acest lucru, nu este un specialist al cuvintelor, Refreshsite te ajuta sa realizezi continut unic si de calitate pentru site-ul tau.
- Written by: admin
- Posted on: aprilie 29, 2020
- Tags: continut site, reclame bistrita, social media, web design bistrita