Grafica

Graphic Design

  • Logo Design

Logo Design reprezinta activitatea ce creaza “semnatura” unei companii. Foarte multi oameni care si-au deschis o afacere petrec zile in sir pentru a dezvolta un plan de afaceri si pentru a da un nume companiei, dar un alt element cheie in dezvoltarea brand-ului este un logo. Logo-ul este reprezentarea vizuala ce apare ca insemn al companiei, fluturasi sau alte metode de publicitate ce identifica firma.

  • Design Bannere

Scopul unui banner este sa atraga cat mai multe click-uri. La inceputurile internetului orice banner era eficient. Orice imagine, in standard sau nu, era perceputa si reusea sa trezeasca suficient interes incat linkurile sa fie accesate. Publicitarii online au exagerat insa cu plasarea de bannere tip imagine si de aceea pentru fiecare banner trebuie realizat un design unic pentru a atrage atentia. Prin urmare, fiecare banner trebuie sa fie unic pentru a fi folositor.

  • Newsletter

Newsletter-ul online, în traducere scrisoare, e un e-mail trimis unei liste de abonaţi. Companiile folosesc newsletter-ul pentru a transmite informaţii pentru unui public ţintă. Există şi newsletter offline. Acestea iau în general forma unor broşuri sau mici reviste. Într-un newsletter poţi afla ştiri despre companie sau evenimente ale organizaţiei respective. În plus un newsletter are în general şi date de contact. ….

  • Design Carti de vizita

O carte de vizita poate insemna oricand o fereastra deschisa spre un nou orizont, atat pentru tine, ca persoana, cat si pentru afacerea ta. Proiecteaza o prima imagine pozitiva, profesionala, asupra celor cu care interactionezi si capata totodata mai multa incredere in tine. Rezultatul? Vei obtine un binevenit refresh de brand, atat in plan personal, cat si profesional. Cartea de vizita reprezinta compania dumneavoastra si intra in contact direct cu clientul de aceea este foarte important sa fie realizata profesional.