Acum cativa ani fiecare banner atragea macar un client. Imaginea reprezentativa din banner trezea interesul viitorului client astfel incat sa acceseze site-ul unde ducea acest banner. O data cu trecerea timpului numarul bannerelor online a crescut foarte mult astfel incat au reusit mai mult sa enerveze vizitatorii decat sa ii atraga sa acceseze site-ul. Acum majoritatea celor care acceseaza internetul sunt indiferenti fata de bannerele de publicitate astfel incat realizarea unui banner trebuie facuta cu foarte mare atentie pentru o reusi sa atraga atentia. Pentru a atrage atentia prin banner trebuie sa contina ceva interesant si subtil in acelasi timp sau direct produsul care trebuie promovat.

Bannerele pot lua diferite forme si se pot realiza diferite modele: de la animatii la bannere statice,la videoclipuri sau imagini, imaginea si numele produsului care trebuie promovat. Fiecare banner trebuie personalizat, unic, in functie de domeniul de activitate al societatii care se promoveaza si trebuie sa reprezinte foarte bine produsul promovat indiferent de tipul acestuia.

baner